неделя, 13 февруари 2011 г.

Винетки и други подобни

Колко време отнема залепването на винетка? Не повече от 10 секунди ... А колко време отнема махането? Според зависи ...
1. С нокти, ключове и други подръчни средства - много, а ефекта е ... мозаечен.
2. Със спирт, парцал и подръчни средства - пак толкоз, а ефекта е ... мъгляв, а ако има човек късмета и валидните винетки да са наблизо, то тогава ефекта е умопомрачителен.
3. Със специално приспособление, представляващо подобие на бръснарско ножче с дръжка - минута - макс 2, ако преди това не сте нагрели стъклото с парното на колата :)
Всяка година в началото на м. февруари (а да си кажа честно и м. октомври, понеже тогава ми изтича прегледа и гражданската) се боря с лепенките по стъклата на колата. Не за друго, но ако 1 или 2 години не се погрижи човек за тях, то видимостта през предното стъкло значително намалява. Което ме накара да се замисля: "За чих тази година винетките "порастнаха" почти двойно на размери?" Но пък за сметка на това има къде да си напиша номера на колата (все едно го няма на регистрационния номер), а пък чичко Полицай ще иска да ме глоби за намалена видимост, ако не съм си махнала старата винетка ... ДоооооОоообре ... По мои скромни изчисления новата винетка е 2 пъти по-голяма от старата, т.е. ако имам 2 стари, то видимостта ми е еднаква (тук няма да намесваме сложни мамтематически модели, в които поради разделеността на 2 на същата площ човек би получил допълнително "видимо" пространство между винетките). И другото за което се сещам: "Чичко Полицай няма да глобява за валидни винетки". Аха, значи ако си купя n-брой годишни валидни винетки , с които да си облепя цялото стъкло, то тогава няма проблем, така ли? Или ако да кажем зимата ме мързи да стържа лед от предното стъкло, размразила съм един правоъгълник педя на педя през който да надничам като танкист, то тогава пак няма да ме глобят? (Стига да съм си пуснала фаровете, 'щото нали зимата си требе ....) Интересно ми е просто ... затова си се чудя ...

Няма коментари: