вторник, 11 декември 2007 г.

писна ми на шапката ...

... имам спешна нужда от почивка, да не виждам работа, курсови работи, контролни, изпитвания, книги за превод и каквото още съм пропуснала в списъка. Искам да не ми се налага да се будя с алармата на телефона, да не бързам за никъде, да мога да седна, да прочета някоя книга (която да не ми се налага да превеждам после :) ) ... или по-образно казано - да се скрия на вилата от целия свят (с малки изключения), да си сипя чаша вино, да седна пред камината и да гледам как вали сняг навън, как си играят пламъците на огъня или чисто и просто да си прочета някоя от хилядите (вече!) книги, които съм си набелязала. Ех, мечти ... А действителността е друга - вися в офиса, имам работа като за целия китайски народ, курсови работи за писане и предаване (не ми стана ясно, как този семестър при 6 предмета, в крайна сметка се оказа, че имам да пиша 18 курсови работи???), книга за превод и сигурно още нещо, което пропускам.
На всичкото отгоре и социални мероприятия не липсват (все пак празници ... бол) за които весеки ми се сърди... Еми ...нека се сърдят, щом така им харесва... не мога да им помогна. Аз пък исках да се видя с най-близките ми приятели и не съм виновна, че си забравих телефона вкъщи. Сега ще дам още един повод за сърдене - на 15ти съм на рожден ден и не, няма да дойда на фирменото парти поради няколко причини:
1. Клуба не ми харесва
2. На рожден ден съм на приятел, който ще мине над 1000км предишния ден само за да празнува в България с приятелите си.

Няма коментари: